Saturday, July 17, 2010

EPISOD 2

Selepas perjumpaan kali pertama, saya dan rakan-rakan yang lain dikehendaki untuk membuat blog berasaskan proses P&P yang berkaitan dengan Pendidikan Islam. Kami diminta untuk membuat 4 blog yang mengandungi Laman P&P, Maklumat Peribadi, Penilaian Web dan Refleksi. Saya baru memulakan tugas untuk membuat blog ni bila kembali semula ke UKM selepas menjalani praktikal di sekolah:). Masa praktikal tak sempat nak wat blog.. Untuk membuat blog ni saya melalui berbagai kepayahan dan kesukaran sebab sebelum ni saya tak pernah langsung terlibat dalam membuat blog^.^...Alhamdulillah, dengan bantuan seseorang saya dah ada 4 blog dan akan mengisi blog saya dari masa ke semasa dengan sempurna. Semoga Allah memudahkan urusan saya dan rakan-rakan yang lain untuk membuat tugasan kami ini...amin~~










No comments:

Post a Comment